REKLAMACJE I ZWROTY
1. Klient ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania towaru. Jeśli towar zostanie zwrócony zgodnie z obowiązującym prawem, sklep internetowy techsklep.eu zwróci uiszczoną cenę nabycia towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.
2. Aby odstąpić od umowy Klient powinien mailowo (na adres
Możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, podlegające ochronie praw autorskich np. oprogramowanie oraz produkty „pod zamówienie”, np. odcinki kabli, przewodów.
3. Klient wysyła towar na swój koszt. Sklep internetowy techsklep.eu nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, chyba, że wcześniej nastąpiły inne ustalenia. Zwracany towar należy odesłać wraz z paragonem / fakturą gwarancją i instrukcją.
4. Sklep internetowy techsklep.eu nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania oferowanych produktów.
5. Reklamacje dotyczące braku towarów w przesyłce lub uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu zostaną rozpatrzone tylko po przedstawieniu protokołu reklamacyjnego sporządzonego w obecności spedytora w momencie dostawy.
6. Zwrot zapłaty nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego towaru lub w przypadku zakupu na fakturę vat, w ciągu 14 dni od otrzymania podpisanej kopii faktury korygującej.
7. Reklamacje z tytułu gwarancji producenta Klient zgłasza bezpośrednio do serwisu producenta zgodnie ze wskazaniami karty gwarancyjnej.
8. Reklamacje z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową rozpatrywane są w terminie do 14 dni, przedłużonym o okres oczekiwania na ewentualną opinię rzeczoznawcy, zaś reklamacje z tytułu gwarancji, które Sklep Internetowy przyjmuje w przypadku niedołączenia przez producenta do produktu karty gwarancyjnej – w terminie określonym przez producenta przedłużonym o okres 7 dni zastrzeżonym przez Sklep Internetowy celem przekazania towaru do zbadania i naprawy. Reklamowany towar należy odesłać wraz z paragonem / fakturą, kartą gwarancyjną i wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
9. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Klient o odmowie zostanie poinformowany pisemnie na adres wskazany w formularzu zamówienia.
10. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji z winy klienta, koszty zwrotu towaru ponosi klient.
11. Koszty związane z reklamacjami składanymi przez Konsumenta z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową pokrywa Sklep Internetowy.
12. W stosunku do towarów nabytych przez Klienta nie będącego konsumentem wyłączona jest odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru.